All times are UTC + 2 hours






Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
  Print view

Re: Tumši zilais ZJ
Author Message
PostPosted: Fri Jan 11, 2019 7:42 pm 
Offline

Joined: Fri Sep 11, 2015 6:48 pm
Posts: 21
brunais wrote:
Nu atsperes un amji atkal man laikam atcelsies, Jeepam citas prioritātes, bet varbūt arī nē... :)

Augošais ikaruss manāmi nelika mieru, un speciālista meklējumi šķiet vainagojās panākumiem un ar klaviermeistara akurātumu tika uzstādītas diagnozes.

Diagnozes īsumā

- pakaļas tilts vienkārši ir savu nokalpojušas kustīgās detaļas, padiluši gultņi (kurus tieši - jārauj vaļā, jāspēlējas un jāmaina).

- ikaruss, kurš nāk no priekšas tilta (iepriekš problēmu nebija). Pēc speciālista teiktā un fakta, ko pavisam nesen tiltam izveicu un kā ikaruss Jeepam pielavījās, tad ir pamatots pieņēmums, ka kļūda putekļu gumijas maiņas procesā, kuru ne viens vien pieļauj. Dizaina īpatnība, ka priekšas tilta pusasu blīvslēgi ir tieši pie paša bumbiera nevis tilta trubu galos kā pakaļai. Attiecīgi trubai gali nav slēgti un mēdz būt pienestas ar... Tad nu ar to pusasu izņemšanu un ielikšanu ir 3 scenāriji:
a) noņemam tilta vāku un izlejam eļļu, izvelkam pusasis, sadarām lietas, ieliekam atpakaļ un pirms visu liekam atpakaļ visu tīri izmazgājam (ideālais scenārijs, laikam...)
b) pirms jaukšanas ar kārtīgu ūdens strūklu izmazgājam to trubu ar cerību, ka viss tīrs un stumjot pusasi iekšā nebūs nekāda zapte, kuru iestumt bumbierī (ir izdarāms)
c) nedarīt neko no iepriekšējā un cerēt uz veiksmi, ka pusasi trāpīs iekšā neiestumjot bumbierī...

Esošajā stāvoklī jādabū Jeeps uz klučiem, jānomontē tilti un jāaizved meistaram, lai var raut vaļā, visu līdz galam pārbaudīt un vajadzīgo uzsūtīt un samainīt. Principā ideāls variants, lai pie viena mainītu arī atsperes, tik tiltu remonta izmaksas pašlaik ir tik neprognozējamas, ka nevar saprast...

Peecha, tām atsperēm kaut kad pamēģināšu noķert, man ne līdz galm padevās saprast tos atsperu modeļus un cietību, garumu sistēmu (biju gan arī maķenīt slinks iespring). Aukstumu pacelt par tām 2'' būtu ka reizi OK.


Sveiks!
Man tieši tāds pats scenārijs un rezultāts WJ priekšējam tiltam, noņemot kardānu vai atmetot gāzi kluss, bet tā arī tramvaja sindroms... varbūt vari padalīties ar meistara kontaktiem?


Top
 Profile  
 

Re: Tumši zilais ZJ
PostPosted: Mon Jan 14, 2019 2:28 pm 
User avatar
Offline

Joined: Fri Apr 18, 2008 5:36 pm
Posts: 1304
Location: Valmiera - Rīga
brunais wrote:
Nu atsperes un amji atkal man laikam atcelsies, Jeepam citas prioritātes, bet varbūt arī nē... :)

Augošais ikaruss manāmi nelika mieru, un speciālista meklējumi šķiet vainagojās panākumiem un ar klaviermeistara akurātumu tika uzstādītas diagnozes.

Diagnozes īsumā

- pakaļas tilts vienkārši ir savu nokalpojušas kustīgās detaļas, padiluši gultņi (kurus tieši - jārauj vaļā, jāspēlējas un jāmaina).

- ikaruss, kurš nāk no priekšas tilta (iepriekš problēmu nebija). Pēc speciālista teiktā un fakta, ko pavisam nesen tiltam izveicu un kā ikaruss Jeepam pielavījās, tad ir pamatots pieņēmums, ka kļūda putekļu gumijas maiņas procesā, kuru ne viens vien pieļauj. Dizaina īpatnība, ka priekšas tilta pusasu blīvslēgi ir tieši pie paša bumbiera nevis tilta trubu galos kā pakaļai. Attiecīgi trubai gali nav slēgti un mēdz būt pienestas ar... Tad nu ar to pusasu izņemšanu un ielikšanu ir 3 scenāriji:
a) noņemam tilta vāku un izlejam eļļu, izvelkam pusasis, sadarām lietas, ieliekam atpakaļ un pirms visu liekam atpakaļ visu tīri izmazgājam (ideālais scenārijs, laikam...)
b) pirms jaukšanas ar kārtīgu ūdens strūklu izmazgājam to trubu ar cerību, ka viss tīrs un stumjot pusasi iekšā nebūs nekāda zapte, kuru iestumt bumbierī (ir izdarāms)
c) nedarīt neko no iepriekšējā un cerēt uz veiksmi, ka pusasi trāpīs iekšā neiestumjot bumbierī...

Esošajā stāvoklī jādabū Jeeps uz klučiem, jānomontē tilti un jāaizved meistaram, lai var raut vaļā, visu līdz galam pārbaudīt un vajadzīgo uzsūtīt un samainīt. Principā ideāls variants, lai pie viena mainītu arī atsperes, tik tiltu remonta izmaksas pašlaik ir tik neprognozējamas, ka nevar saprast...

Peecha, tām atsperēm kaut kad pamēģināšu noķert, man ne līdz galm padevās saprast tos atsperu modeļus un cietību, garumu sistēmu (biju gan arī maķenīt slinks iespring). Aukstumu pacelt par tām 2'' būtu ka reizi OK.


Droši zvani.

_________________
Jeep Grand Cherokee (WJ)
1999
4.0 R6 LPG
245/75/16
275/65/17-MOAB
NV242j
DANA 30/35c(3,54)
IRONMAN 2'' kit


Top
 Profile  
 

Re: Tumši zilais ZJ
PostPosted: Fri Mar 01, 2019 4:35 pm 
Offline

Joined: Tue Mar 18, 2014 12:02 pm
Posts: 125
Location: Valmiera
Jeep nepilnu mēnesi nokarājas bez tiltiem. Abi tilti tika norauti un aizvesti uz pārlasīšanu un saregulēšanu, attiecīgi abu tiltu gadījumā samainīti visi diferenciāļu un šneku gultņi un blīvslēgi un pārregulēta sazobe.

Priekšējā tiltu defekta izcelsme bija skaidra un tika arī atjaucot un atverot apstiprināta.

Pakaļas tiltam gan skats bija skumjāks, difa lielie gultņi bija jau labi padiluši un vietām pamainījuši tonīti uz zilgano, tātad karsuši un ne pārāk ilga laika jautājums būtu to jukšana vai noķīlēšanās. Pie vienām sāpēm izjauca un pārskatīja arī dzimto bloķi, +/- ok diski OK, tikai disku "austiņas", tādi pusloki, bija izbiruši un malušies pa iekšu (samainīti un ielikti jauni). Pēc meistara teiktā pusasīm tomēr bija pārāk liela kustība iekšā/ārā, attiecīgi starp c-clamp un zobrata pamatni ieliktas papildus uzvirpotas šaibas, tagad principā pusasis nestaigā (par šādu tehniku iepriekš nebiju iedomājies).

ja ar priekšas tilta regulāciju gaitai uz priekšu un atpakaļ viss OK, tad pakaļējam dilums bišķi nejaukāks, attiecīgi uz priekšu sazobe OK uz atpakaļgaitu ne tik perfekta.

Pašlaik tik nepilni 100km noripoti, vel neko nevar 100% apgalvot, bet pagaidām tilti ir patīkami klusi, īpaši pakaļējais priecē.
Un jāaprot ar auto gaitu, jo pie vienām sāpēm uzmestas arī Ironman Constant load atsperes, tagad Jeep ir pacēlies gandrīz līdz celim, grūtāk iekāpt :D

Meistara rezumē - kāds Jeep iepriekšējā dzīve jau bija jaucis gan priekšējo, gan pakaļējo tiltu. Mani paša varoņdarbi ar pusasu maiņu neskaitās, tur ir iets tālāk.

_________________
Subaru Forester XS, SJ
Jeep ZJ 5.2 V8


Top
 Profile  
 

Re: Tumši zilais ZJ
PostPosted: Fri Mar 01, 2019 5:40 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Oct 27, 2016 10:38 pm
Posts: 242
Location: Rīga, Olaine
Ja nav noslēpums kur taisiji un aptuveni cik izmaksāja darbs pārlasīt tiltus?

_________________
Auto rezerves daļu vairumtidzniecība un mazumtirdzniecība.
Jeep Grand Cherokee WG 2,7crd Owerland
+Rancho RS5000
+2” lift kits


Top
 Profile  
 

Re: Tumši zilais ZJ
PostPosted: Fri Mar 01, 2019 9:08 pm 
Offline

Joined: Tue Mar 18, 2014 12:02 pm
Posts: 125
Location: Valmiera
Meistars ir Priekuļos, Dzintars, kontakti PM. Reizēm citos forumos arī ir pieminēts.

Jārēķinās tikai, ka tiltu būs jānomontē un pašam jaaizved. Pirms tam gan vērts aizbraukt, izmest līkumu, lai sapratsu vai vispār ir kaite tiltā, un sarunāt kad varēs paņemt. Tagad uz pavasari gan izteicās, ka būs so,so. Jo bez tiltim remontē un pārbūvē tiltus, motorus krosa, un ne tikai, braucējiem.

_________________
Subaru Forester XS, SJ
Jeep ZJ 5.2 V8


Top
 Profile  
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 2 hours


  Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Skin created by © gokin from Najlepsze Filmy, profesjonalne pozycjonowanie stron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group