All times are UTC + 2 hours






Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
  Print view

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
Author Message
PostPosted: Tue Apr 17, 2018 10:34 am 
User avatar
Offline

Joined: Thu Feb 09, 2017 1:54 am
Posts: 53
Location: Rīga
Kādu laiku nav nekas rakstīts, nav īsto ko jo braucu. Dažas problēmas kopš pēdējā ieraksta ir bijušas.
Problēma kad auto pastāv un slikti pielec pilnībā nepazuda, ilgi jāgriež ar starteri kas samazina startera resursu.
Pēdējā laikā parādījās benzīna smaka, citreiz vairāk citreiz mazāk, varbūt tā bija jau no pirkšanas. Sieva vismaz atceras, ka kas esot smirdējis, bet tā kā man problēmas ar degunu pēdējo gadu tad iespējams nesajutu.
Atradu, ka tek no bākas augšas, bāku nost ņemt negribēju jo pēc mēneša vai vairāk tik un tā būs jāceļ nost tāpēc uztaisīju tehnisko atveri, lai vienmēr būtu piekļuve. Kad ņems nost bāku uztaisīs kārtīgu vāki, no apakšas metāla rāmīti ar vītnēm, lai var kārtīgi pieskrūvēt.

Pēc visa spriežot kāds kādreiz ir ņēmis nost bāku un nav atvienojis benzīna maģistrāli, tā tad arī izlauzusi (ģeniālās konstrukcijas) degvielas spiediena regulatora/filtra izvadu jo tecēja gar savienojumu. Nomainīju spiediena regulatoru/filtru un benzīna sūkni. Pielec no pusapgrieziena :)

Image
Image
Image
Image
Image
Image


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Sat Sep 29, 2018 9:30 am 
User avatar
Offline

Joined: Thu Oct 17, 2013 9:10 am
Posts: 122
Kārbu tirgo, razdatku tirgo utt, bet atskaites nav par padarīto nedz te ,nedz youtube ! Ko darīt ja ļoti gribas zināt kas ir izdarīts talāk ar auto :) ;) ?


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Sat Sep 29, 2018 1:27 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Feb 09, 2017 1:54 am
Posts: 53
Location: Rīga
Sadarīts ir daudz, visa apakša pārmetināta, pareizāk sakot uzbūvēta no jauna jo tur bija pamatīgs puveklis :lol: Kārba noswapota, džips brauc. Protams nav bez problēmām, lambda zonde izbeidzās, bet vakar iepirku jaunu + pārējās nepieciešamās daļas priekšējai piekarei. Tūliņ jau skate tā kā jāsteidz darbi.
Būs atskaite šeit, būs daudzas video dienasgrāmatas youtube, safilmēti 40Gb protams tiks maksimāli "sagraizīts". Labprāt saņemtu ieteikumus cik garas sērijas taisīt :roll:


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Sat Sep 29, 2018 2:32 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Oct 17, 2013 9:10 am
Posts: 122
Nu 20-30 min ir ļjoti ok priekš video dienasgrāmatām es domāju! :rock:
Uzraksti lūdzu šeit pie aprasta par virsbūves darbiem vai man privāti cik izmaksāja metinašanas/sagatavošanas/apstrādes utt darbi kaut aptuveni cik laika viss aizņema?!
PS:Laikam tas bij tavs paziņa kas sabūveja sev arī balto ZJ uz manuāli ,bet beigās redzēju viņu nesen ss.com tirgojoties. kas notika, kapēc tirgoja viņš?


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Sat Sep 29, 2018 4:41 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Feb 09, 2017 1:54 am
Posts: 53
Location: Rīga
To visu uzrakstīšu, kopā ar vizuālo materiālu būs labāk saprotamas izmaksas.
Virsbūvi pats nemetināju, metināja čoms, darbu māku tāpēc saprotu kas un kā un spēju novērtēt rezultātu. Uzreiz varu pateikt, ka nevienā parastā servisā šādu darbu tādā kvalitātē nedarītu jo vienkārši tas nav izdevīgi, par to laiku var salāpīt divdesmit mašīnas un "nopelnīt" vairāk :lol:

Jā baltā ZJ saimnieks ir čoms un viņam LIELS PALDIES par konsultācijām, daudz palīdzēja informatīvi. Tā kā iepriekš nebija darīšana ar jeepiem tad tas viss ļoti noderēja, protams arī pats procesā mācos, apgūstu tehniskās nianses.

Baltais jeeps arī bija pie mana čoma metināts, bija mazāk puvis līdz ar to mazāk darba, uztaisīts kapitāli. Pārdeva par simbolisku summu, pašam bija doma pirkt tīri mežam jo manējais tomēr vairāk ikdienas, bet tā kā nezināju cik saies kopā visi remonti tad atmetos no pirkšanas. Ja pareizi sapratu tad pircējs no Dobeles. Pārdeva jo pārcēlās uz dzīvi Anglijā.


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Fri Oct 26, 2018 7:53 pm 
User avatar
Offline

Joined: Thu Feb 09, 2017 1:54 am
Posts: 53
Location: Rīga
Beidzot lielākie darbi ir izdarīti :)
Lielākais un svarīgākais darbs bija virsbūves remonts, auto apakšējās daļas atjaunošana. Lonžeronu un sliekšņu maiņa, procesā daļēji tika iemetināta arī jauna grīda.

Otrs lielākais darbs bija kārbas maiņa no automāta uz mehānisko kārbu. Maiņa nebija akūti nepieciešama jo automāts strādāja, vajadzība vairāk bija ar skatu uz nākotni. Automāts tik un tā nebūtu mūžīgs un diezgan tuvā nākotnē būtu jātaisa apkopes. Kārba jāņem nost jāmaina blīvslēgi jo tie tecēja, jāmaina blīves, jāmaina eļļas maģistrāles uz radiatoru. Bet lai automāts būtu uzticams un ar resursu uz ilgāku laiku tam būtu jātaisa kapitālais remonts. Parēķināju, ka izmaksas ir ap 2k/€ bet ņemot vērā, ka pat oriģinālās rezerves daļas vairs nav tik izturīgas kā pirms 20 gadiem, kad auto noripoja no konveijera, resurs jebkurā gadījumā būs mazāks .

Tā kā man Jeeps ir kā ikdienas auto ar iespēju iebraukt mežā automāts protams ir ērtāks. Protams arī mežā ir vieglāk, ar mehāniku tomēr ir jāmāk, lai nenokurinātu sajūgu. Man svarīgāks ir kārbas resurs un galvenais drošība, mehāniskā kārba ir vienkārša izturīga un uzticama.

Ziemā bieži sanāca vest būvmateriālus, pārsvarā cementa maisus, vedu pa bišķim 20,40kg no pieciem līdz astoņiem maisiem. Kādā brīdī parādījās papildus skaņas "klick klick" "plakš plākš" no auto aizmugures, tās gan nebija regulāras. Brīžos kad nostrādāja bloķis pievienojās vēl citas dīvainas skaņas "krjakt krajkt", bet citādi auto bija diezgan kluss. Tā kā skaņas nebija regulārs bija diezgan grūti saprast izcelsmi, nelienot zem auto izpētīju, ka nopuvis lonžerona gabals ar stabilizatora atsaites stiprinājumu un vainu novēlu uz to.

Radās brīvs brīdis un pie čoma uz bedres apsekojām apakšu un atradām problēmu, precīzāk sakot briesmas ar lielo burtu :D

Tā kā te ir problēma ar bilžu ievietošanu tad lieku tikai linkus


https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg


Standarta cilvēks šajā momentā pēc paklāja pacelšanas būtu sapratis, ka "jauda ir par mazu" un ar nelieliem uzlabojumiem auto tiktu laists uz pārdošanu :)
Bet es neredzēju jēgu pārdot un meklēt vietā citu cerot, ka būs labāka jo iespējams un visdrīzāk ir tā, ka tas pārdevējs ir pieredzējis to pašu :D
Tas bija viens no iemesliem kāpēc pieņēmu lēmumu salabot šo pašu auto.

Metināšanas darbi bija atlikti uz pavasari tad nekas cits neatlika, kā pagaidu variantā salāpīt, lai nekrīt tilts nost un neplīst tālāk grīda.

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Tā arī braucu līdz pavasarim, liekās skaņas vairs nebija un pašam bija mierīgāk ap dūšu :)

Februāra beigās sāka sadalīties labais slieksnis, nepatīkami, bet ar tādu arī nobraucu līdz metināšanai neko nelāpot.

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Uz virsbūves remontu jeeps tika Jūlija beigās kad čomam bija laiks tik lielai metināšanai, to kad auto ir papuvis un būs jāmetina daudz bija skaidrs sākumā, bet, ka tik daudz to varēja saprast tikai sākot griezt ārā puvekli.


Operācija "Ruslans" var sākties :D
https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Slēpes nopuvusī puse turējās uz kādas līmes un nenosakāmas matērijas :o

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Sākas kreisās puses atjaunošana:
Lonžeroni no 100x100mm kvadrāt caurules, sliekšņi no 100x100mm +50mm kvadrāt caurules uzlika, sanāk dubultie sliekšņi.
Sliekšņi un lonžeroni no iekšas izpūsti ar vasku, no āras sliekšņi un daļa grīdas nopūsti ar "Raptor" pārklājumu.

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Piemetināti kāpšļu stiprinājumi, paši kāpšļi vēl jātaisa:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Viss sametināts un jeeps salikts, salikts arī salons.

Ķērāmies klāt kārbas swapam, vecie agregāti demontēti:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Tā kā kārba nost tad būtu grēks nesamainīt kloķenes gala blīvslēgu. Jeepam ir savdabīga konstrukcija, blīvslēgu var samainīt nenoņemot kārbu, bet nevar samainīt nenoņemot motora eļļas karteri un gala šāles korpusu:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Šaurajā spraugā (pirmā no spararata puses) augšējais blīvslēga pusloks ir "jāieloka" veco izdabūt ārā bez stresa, bet jauno dabūt iekšā bik strjomīgi:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Motoram jauna eļļas kartera blīve, eļļa un eļļas filtrs:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Laicīgi tika pasūtīta virpotājam pāreja kloķenes galā kārbas primārās ass centrēšanai, šaubīgs pasākums jo izmēri ņemti no interneta, zināms bija tikai biezums un iekšējais diametrs, bet viss sagāja :)

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg


Eļļas karteris virsū, pāreja iepresēta:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Liekam virsū jauns daļas:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Kārbas grafīti notīrīts, notīrīta defektēta, nokrāsota un apkopta:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Sāku strādāt ar 242 sadales kārbu, notīrīju, izjaucu un pavērās šāds skats:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Ķēdei posmi izlūzuši, pilns ar metāla skaidām, būtu tādu nejaucot uzlicis varbūt pārsimts metrus awd režīmā nobrauktu.

Izejošās ass korpuss bijis lūzis un metināts, bet varēja redzēt, ka caur plaisām eļļa sulojusi. Bija uz daļām vēl viena salauzta 242 sadalene, bet arī tai vāks bojāts ar izlauztu gultņa sēžu.

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Biju paņēmis rezerves daļām jeep cherokee XJ no kura galu galā daudzas daļas noderēja, tai skaitā 231 sadales kārba:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Un palika rezervē vēl viens 4.0l motors un viena AX-15 mehāniskā kārba :)
Starp citu, samērīju attiecības AX-15 no dīzeļa un AX-15 no benzīnieka ir pilnīgi vienādas!

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Sāku darbu ar 231 sadales kārbu:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Protams arī eļļas sūknim samainīju blīvslēgu:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Arī sadales kārba attīrīta, nokrāsota un nolakota, lai tik ātri neapsurbē, salikta un sagatavota uzstādīšanai:
Starp citu, braucot spidometrs ātrumu rādīja vairāk kā patiesībā jo bija mazais oem 231 sadalenes zobrats, uzliku lielo no 242 jo 249 biju pārdevis, tai droši vien ir tāds pats lielais.

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Kronšteins (Arvīds Kronšteins) no donora, atjaunošana :

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Oriģinālo veco padušku neliku un jaunu nepirku, vajadzēja atrast līdzvērtīgu un veikalos viegli pieejamu variantu. Izmantoju Ņivas motora paduškas, plāksnē iegriezta vītne un tās tur ir ieskrūvētas :

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Arī sajūga pievadam vajadzēja atrast alternatīvu, oriģinālo plastmasas tehnoloģu negribēju un bija tikai lietotas daļas, jauna manuprāt maksā neadekvāti. Domāts darīts, pieejamākie cilindri no vaz klasikas sajūga galvenais un darba cilindri. Šie gan Vācijā ražoti.
Sajūgs gan diezgan smagi spiežas, bet tam arī būs risinājums.

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Top jauna tehnisko atvere :D

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Top jauna pedāļu grupa, kreisā korpusa daļa no XJ donora un labā no mana jeepa, ar starpliku sametināju kopā. Daudzas daļals tika izmantotas no citiem auto, vaz klasika, mitshubishi lacer, neon plymouth.

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Lai pedāļi nav viens otram par tuvu pārmetināju pēdu, ņēmu no neon plymouth, tāda pati tikai īsāka

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Viss saskrūvēts, pedāļu grupa bija uztaisīta un uzlikta pirms lielajiem darbiem, kādu brīdi braucu ar automātu un trim pedāļiem :D

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Sāku izgatavot sajūga darba cilindra pāreju:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Gatavs:
https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Liekam kopā:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Uzliekot mehānisko kārbu un 231 sadales kārbu kardāni vairs nederēja, priekšējais no tomāta un 249 sadalenes bija par garu, bet aizmugurējais par īsu. Priekšējo uzliku no XJ donora, sanāca uzlabojums jo pārgāju uz krustu (ĀMEN), aizmugurējo uztaisījām no diviem vienu, daļa no vecā un otra daļa no XJ. Sapresējām uz precīzas caurules un sametinājām. Viss ir taisni un nekas nevibrē.

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Slēdzenes trosi parking sistēmai nagrenizēju:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Šajā štekerī slēpjas vads, kurš ļauj iedarināt auto (Vidū) abi malējie atpakaļgaitas slēdzis, štekeri nokniebu pielodēju jaunus vadus, atpakaļgaitas slēdzim štekeri paņēmu no donora un sanāca pa smuko kā oriģināli. Radās problēma ar jauno holla devēju, pārlodējām štekerus, viss strādā.

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Paņēmu ko vajadzēja, tomāta ručka aizgāja detaļās:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Sagatavoti jaunie vadības orgāni:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Lieku kopā:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Sadales kārbas pārslēdzēja mehānisms salasīts no trijiem mehānismiem no donora XJ, no ZJ mana, no ZJ kam bijusi 242 sadalene:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg


https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Pie reizes arī tilta apkope, tilts dzīvs, reduktors vesels un labā stāvoklī, jauna eļļa iekšā un sportiski nokrāsots vāks:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Eļļas, kārbai, sadales kārbai, reduktoram:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Diagnosticēju stūres mehānismu un bojātos šarnīrus samainīju:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Droši vien ņemot nost, pārtaisot izpūtēju sabojājās lambda zode, arī to samainīju, auto atdzīvojās, palika asāks un dinamiskāks:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Pienāca diena braukt uz ikgadējo tehnisko apskati, Ielika vienīgo divnieku:

Image

Pataustīju, sadilis tiešām bija, mainīt gan negribēju jo ir cits tilts ar krustiem (ĀMEN), kurš tiks pārlasīts. Apjautājos inspektoram vai tādu sīkumu nevar piedot? aizgāja vēl reiz taustīt un noteica, ka redzot, ka tur viss esot labi uztaisīts, bet nu nevarot, kustoties par daudz........

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Uztaisīju spectooli un samainīju:

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Braucu uz atkārtoto skati:

Image

Image

Viens no plāniem, kurš nebija minēts sarakstā jo aktualizējas tad kad atklāju aizmugurēja tilta kondīciju, bija Ford 8.8 aizmugurējā tilta iegāde un instalācija. Daļēji ir realizēts, tiltu iegādājos :)

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

https://content26-foto.inbox.lv/albums/ ... .sized.jpg

Suporti un bremžu diski der no dana 35 viens pret viens, riteņu skrūvju attālums viens pret viens :) vajag kardānā pāreju un apkopes materiālus, galvenokārt bloķa priekš spriegojuma atspere ir pārlauzta. Vēl būtu vajadzīga dana 35 balka no kuras ņemt mērus, jātaisa stendi abiem tiltiem, lai var stiprinājumus sametināt vajadzīgajās vietās. Varbūt kādam ir ko pārdot?


Kā gājis ar plāna punktu izpildi, rokas ir tikai divas laiks ir tik cik ir.....


2. Nopirkt un uzlikt jaunas dubļu riepas uz atbilstošiem diskiem, kuri jāpērk vai jāpārtaisa kādi citi. [+] Nopirkti riteņi ar riepām, ne gluži dubļu, bet tādi kādus vajadzēja
3. Uztaisīt spēka bamperus priekšā un aizmugurē. [-] rokas tikai divas..........
4. Uztaisīt un uzstādīt aizsarg pannas apakšā motoram, tiltiem, sadales kārbai un bākai, idejas ir, par gaisa plūsmām zinu. [-] nebija pie kā stipriāt, tagad ir un jātaisa.
5. Uztaisīt kārtīgu viņču (ir darīts) jo variants izvēlēties starp labu vai sūdīgu ķīnieti vai kādu "kruto, brendīgo" viņču par kosmisku ciparu, kurš tāpat nav tā krāma vērts, man īsti neapmierina. [-] rokas tikai divas..........
6. Nopirkt un uzstādīt diožu prožektoru uz ekspedīciju tipa bagāžnieka kad tas būs. [-] rokas tikai divas..........
7. Uztaisīt un uzstādīt ražīgu gaisa kompresoru. [-] rokas tikai divas..........
8. Nopirkt un uzstādīt rāciju (nu šito gan netaisīšu :D) [-] rokas tikai divas..........
9. Nopirkt "Farm Jack" (vai kā tur sauca) domkratu. [-] rokas tikai divas..........
10. Izdarīt vēl 101 sīkumu saistībā ar uzlabojumiem un remontiem. [-/+] rokas tikai divas..........
11. Viss ko aizmirsu vai vēl nezinu. ok

Tuvākais lielākais darbs:
1. Jumta bagāžnieka būvē, materiāls ir nopirkt tikai jātaisa.
2. Kāpšļi jātaisa.
3. Jāvāc daļas ford 8.8 tiltam un jāpārlasa.


Vairāk no procesiem ir redzams video dienasgrāmatās :)

Click uz bildēm un nonāksiet youtube.

Dienasgrāmata@Jeep-Grand-Cherokee-ZJ#SER.-11[Metināšana]

Image

Dienasgrāmata@Jeep-Grand-Cherokee-ZJ#SER.-12 [Kārbas Swaps- Pirmā Daļa]

Image

Dienasgrāmata@Jeep-Grand-Cherokee-ZJ#SER.-13 [Kārbas Swaps- Otrā Daļa]

Image


Dienasgrāmata@Jeep-Grand-Cherokee-ZJ#SER.-14 [Kārbas Swaps- Trešā Daļa]


Image


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Sun Oct 28, 2018 10:26 pm 
User avatar
Offline

Joined: Fri Apr 18, 2008 5:36 pm
Posts: 1301
Location: Valmiera - Rīga
Sveiks... Šitas ir super. Darbs ir ieguldīts daudz. Un pat varētu teikt ka cits šādu uzreiz norakstītu...

Ir pāris jautājumi... Skat. Pm.

_________________
Jeep Grand Cherokee (WJ)
1999
4.0 R6 LPG
245/75/16
275/65/17-MOAB
NV242j
DANA 30/35c(3,54)
IRONMAN 2'' kit


Top
 Profile  
 

Re: JānisK-[JK]-Jeep Grand Cherokee 4.0-ZJ
PostPosted: Tue Oct 30, 2018 5:28 pm 
Offline

Joined: Tue Mar 18, 2014 12:02 pm
Posts: 116
Location: Valmiera
Iespaidīgi, šādu rūsu ieraugot laikam tiešām būtu norakstījis. Savam ZJ šogad arī pārmetināju abus sliekšņus, kreisais bija izpuvis tā ka brīvi skaties uz rāmi (iepriekš aizrādīja skatē, bet šogad pat nepieminēja...), bet labo pie vienam sāpēm. Paldies rūķīšiem, ka tālāk par sliekšņiem nekas slikts nebija noticis, visu izpucēja un sapūta ar ķīmijām (vasks utjp.) Pārējais itkā normāli...

Pats meklēju savam aparātam NV/NP242 sadales kārbu, bet no apraksta secinu, ka baigais risks atrast kaut divas +- normālas no kurām salikt vienu... Ja nu kādam ir normāla NV/NP242 uz pārdošanu, tad PM.

_________________
Subaru Forester XS, SJ
Jeep ZJ 5.2 V8


Top
 Profile  
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 2 hours


  Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Skin created by © gokin from Najlepsze Filmy, profesjonalne pozycjonowanie stron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group